Minőségpolitikánk

A Pannon Halláscentrumok megalapítása óta kiemelt fontosságot tulajdonít a magas szintű szakmai felkészültségnek, az ügyfélközpontú bánásmódnak és a kiemelkedő színvonalú szolgáltatásnak. Az audiológiai szakellátás, hallókészülékek és tartozékaik kiskereskedelmi forgalmazása és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatások terén bevezetett minőségirányítási rendszerünk 2014. májusában megkapta az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány szerinti tanúsítványt, így erősítve a minőség illetve ügyfeleink iránti elkötelezettségünket.

Certop ISO 9001

Cégünknél a teljes körű audiológiai (hallás-) kivizsgálás és az akusztikai rehabilitáció egy helyen történik. Kollégáink mindkét szakterületen képesítést szereznek. A megszerzett minősítés garantálja, hogy a választott terméket csak olyan szakember illesztheti, aki erre megfelelően felkészült. Kollégáink számára folyamatosak a továbbképzések és vizsgák hazai és külföldi szakemberek bevonásával.

A világ vezető gyártóinak termékeit forgalmazzuk, mely kiterjed a hallókészülékek teljes skálájára, illesztékekre, elemekre, ápoló- és tisztítószerekre, halláspótló segédeszközökre, speciális, hallást segítő eszközökre, fülzúgás-terápiás készülékekre – tehát mindenre, mely a tökéletes hallásjavításhoz szükséges.

Termékeinket a társadalombiztosító által meghatározott áron kínáljuk. Áraink hitelességét a Magyar Közlönyben megjelent támogatási lista segítségével ellenőrizhetik az érdeklődők.